Kalas och 8 månader

Helgen har gått i rasande fart som vanligt.. 
 
Lördagen så städa vi eller jag en del.. Sen var det kalas för William.. Bjöds på massa gott..
Sen var det lördagsmys för hela slanten..
Levi blev även 8 månader.. :) 
 
 
Söndagen bestod av att klä julgranen och sen åka till farmor för lite kalasfirande och även jul då vi inte ses något vid jul..
Hjälpte även syrran och borra så de kunde få upp sin tv på väggen. 
 
Ett separat inlägg kommer om Levi nu när han är 8 månader :) 
 
Annars blir det lugnt idag, har rensat lite, Levi sover så man får passa på.. 
Sista veckan i skolan/dagis innan jullov, ska bli otroligt skönt.. Veckan får vi hoppas går fort.. 
Henke är ju även ledig from. lördag och tills tror jag den 7 januari. Skönt :) 
 
Äre någon som vet vem man pratar med om fritidsplats ?? Antar kommun om man ska söka ? 
Egentligen får ju inte Elise gå på fritids, men hon behöver verkligen det..
Hade tänkt 2-3 ggr i veckan 2-3 timmar.. Hon vill verkligen och hon behöver det så mycket.
Hon är så blyg och har ganska dåligt självförtroende, eller vad det ska kallas..
Hon tar inte för sig, är blyg och hamnar lite utanför.. Hon säger det här själv.. Hon har någon att leka med ibland men inte alltid och då är det på deras villkor då hon inte riktigt känner dom.. 
Alla barnen i hennes klass går på fritids. Känns jätte tråkigt och jag vill ju så gärna att hon ska komma in i det hela och bli en i gänget.. Men i skolan är det ju inte så mycket fri lek och då blir det väl så kanske. 
En del barn leker ju före skolan börjar på fritids och en del efter. 
Eller tänker jag fel ? Gör jag fel ?? 
 
Önskar er en fin dag iallafall.. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0