Nästan helt barnledig

Usch vilken dag.. Började för några dagar sen att jag och Levi åkt på förkylning och jag var jätte hes så kunde knappt prata. Men nu börjar jag få tillbaka min röst.. Men idag har jag feber och ont i huvudet och kroppen.
Blev lite bättre när jag tog Alvedon..
 
De stora barnen är hos mormor sen igår och kommer hem 1 januari, träffar dom inte förrän nästa år.. Sjukt och skriva.. Saknar dom massor. 
Men jag känner att jag mår bäst av att de håller sig borta även om Henke är ledig så har de ju en tendens att inte vara direkt lugna så vila finns inte på kartan just då. 
Levi och Henke är hos Marie så jag fick vila lite mer då Levi annars gärna klänger på mig, sover på nätterna var är de ? Sover gör han väl men han grinar och tuttar vartannat vilket ger mig knappt ingen sömn.. 
Han är så himla mammig och det är bara ja som duger om han ser mig.. Han var så go förut när han sovit och vaknade sen så kom Henke in med honom och han lutade sitt huvud emot mig hela tiden.. Som om han känner på sig att jag inte mår bra.. Snuffen min.. 
 
Hade tänkt gör något gott att ha till nyår imorgon men jag mår bara illa av att tänka på det så nej, får avstå denna gång.. Kanske mår bättre imorgon så får väl slänga ihop något då kanske.. 
 
Hoppas erat år varit bra och att det nya bjuder på massa nya härliga minnen och upplevelser ni kan ta med er.
 
Detta år har varit en av de bästa och även väldigt jobbigt.. Men jag är så tacksam att jag fått uppleva en graviditet och ett barnafödande till... Jag hoppas detta år bjuder på sitt bästa...
 
Mitt nyårslöfte kommer bli.
- Försöka må bättre
- Få någon att prata med, kurator ? 
- Gå ner minst 10 kg till min födelsedag 26 maj
 

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År och en God Fortsättning.. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0