Vilken helg

Fredagen var ruskig jobbig.. Hade sådan fruktansvärd huvudvärk.. Fruktansvärt när man ska handla själv med tre barn och Henke skulle inte komma hem förrän på natten då han skulle på julshow och julbord efter jobbet. 
Jag har aldrig varit så slut i kroppen. Levi somnade vid 19.30 och barnen skulle vara vakna för att se Labyrint som började 20.25, lite sent för att vara ett barnprogram och tyckte det var så konstigt att det var så sent då det aldrig tidigare varit det..
När det väl började så var det ju repris ? Ja jag blev smått irriterad :P 
Jag låg och halvsov under tiden. .Sen när det var slut så borta vi tänderna och i säng.. Men jag kunde ändå inte sova, låg och vilade tills Henke kom hem. Kan inte komma till ro när han inte är hemma..Natt, fredag, kallt, stor vägg ja allt kan ju hända.. Men sen kom han hem halv 2 på natten och då kunde jag sova..
 
Lördagen bestod av, stor städa och baka då min älskade Milian fyllde 5 på söndagen.
 
Söndagen. Levi vaknade 04.30 och låg och pratade i en halvtimme tills han bestämde sig för att somna.
Sen kom de stora in vid 06.30 såklart och undra när vi skulle komma och sjunga för Milian.. Haha, jag var helt död.. Sen vid 07.30 gick vi in och sjöng och han fick paket.. Milian låtsas sov ;) Han blev så nöjd min älskling. Bakade det sista och tårtan.. För en gångs skull han jag även klart med allt i tid. 
Sen kom alla och barnen ja alla barnen fick paket, Milian mest såklart :P Farmor som skämmer bort dom :P 
Milian var så nöjd, JAG var nöjd över att alla var samlade, åt gott och att alla värkade nöjda.. 
En riktig lyko känsla fick jag.. A det var riktigt lyckat :) 
Efter åkte jag upp med lite gott till min farmor och farfar och efter köpte jag med pizza hem innan barnen stöp i säng :) 
 
Vill tacka alla som kom och firade min älskling. 5 hela år.. Det går så galet fort och man vill stanna upp tiden och njuta mer.. 
Trotts perioden som var ett tag som jag gnällde så över här i bloggen är helt förbi med honom för ett tag sen..Han är så himla omtänksam och go just nu och jag andas in och njuter av varje ögonblick.
Dock är ju Elise världens jobbigaste lilla tonåring istället ;) 
Men det finns verkligen inget bättre än att få bli älskad och få älska sina barn.. <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0