En update

Dags att uppdatera lite kanske..
 
Idag har det varit kanon väder ute.. Önskar bara man kunde vara ute mer..
Men Levi är högt och lågt och gör allt han inte får göra :P
Inne är det inte lika träligt.. Sätter man honom ute då stoppar han allt i munnen och när man säger till skrattar han och skyndar sig och tar upp mer och försöker stoppa i munnen, och så kan han hålla på tills jag tar han därifrån men då blir han ilsken som bara f*n rent ut sagt.. Haha
Alltså det barnet har världens hemskaste humör.. Han tror han bestämmer här hemma över allt och alla.. Ojojoj.
 
Men ja vi har varit ute och gått och tagit vara på lite sol.. När Levi sovit så har jag fixat lite på gården.
Insåg även att sommaren kommer ju bli rutten här utanför.. Vi har tre stora träd utanför oss och när de kommer blomma kommer vi knappt inte ha någon sol alls :( Värdelöst ju..
 
Mamma vill jag ska skjutsa henne till Göteborg inatt, har inte alls lust, vet inte hur hon tänker.. Samtidigt så känner jag mig så taskig när jag säger nej.. Men 6 timmar bara för att skjutsa ? Mjaaa.
 
Jag och syrran ska och träna halv sex, tänkte köra intervall 30 min och sen lite armar/mage.
Träningen går ruskigt bra nu..Gått ner 5,5 kg, alltså nere på mitt första delmål, Kanske inte mycket men jag har drygt bara 2,5 kg kvar till mitt andra mål. Kul kul.. :)
 
Ne ni gott folk.. Får önska er en härlig fortsatt kväll på denna dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0