Trött och tandvärk

Igår var jag och Henke på bio, Hobbit i 3D.. Den var okej, men de två första var bättre..
Sen trodde jag 3D skulle sticka ut ännu mer, så blev lite besviken där även om det var en ruskigt bra bild :)
 
Hem och hämta barnen hos farmor.. Levi somnade direkt när han hamnade i säng..
Men oj vad han krånglar på nätterna.. Ögonen går i kors och jag är trött, grinig och lättretlig hela tiden..
Hur mycket ska man orka ?? Vet inte om jag kommer orka med att fightas med honom på natten och låta honom skrika, att jag vaggar honom tills han ger sig.. Har ju inte gått igen någon sömn alls så det är på bristningsgränsen.
Men eftersom han inte tar flaskan är det ju antingen de eller fortsätta..
 
Inte nog med dålig sömn så har jag tandvärk sen ett par dagar, ständer och drar i käken och kinden..Visdomstand som spökar som vanligt.. Och jag är för rädd och för snål för att ringa tandläkaren och fixa det..
Men eftersom de inte växt upp helt så skulle jag få göra en mindre operation och det är så skrämande..Har googlat massor på det och det värkar inte alls roligt.. Och vill ju helst inget göra före jul för då kommer jag inte kunna äta något på jul heller.. Värdelös. Avskyr tänderna.
 
Skulle behöva städa lite, men jag orkar verkligen inte, Levi sover och då är det så skönt att bara sitta och ta det lugnt..
 
Men men önskar er en fin dag.. En vecka kvar till jul idag.. Ingen alls julkänsla har jag, har ni ?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0