D som i dagen

Vilket väder det har varit ett par dagar, hoppas det håller i sig..
Helgen gick så där fort som vanligt.. Det gör mig otroligt stressad att det går så fort..
Man hinner ingenting.. Sen så kanske man prioriterar så klart..
Barnen kommer alltid först.. Och med tre barn hinner man inte alls det som man planerat.
 
Milian är hemma hela veckan förutom igår.. Men nu får han vara hemma då vi inte har bil denna vecka och sen så är jag och Levi så himla förkylda och kan vara bra att kanske slippa bacillerna därifrån..
Nästa vecka är det sportlov med, skönt att slippa gå upp så tidigt..
 
Idag ska de höra av sig från om när jag ska börja min utbildning.. Så väntar med spänning..
Hoppas det drar igång snart..
 
Annars är det lugnt. Jag är trött och seg hela tiden.. Förkylningen gör ju sitt också, sen har det börjat klia på bröstet/halsen på mig också ?
Fattar inte vad som är fel ?? Inte ringt VC har jag gjort heller.. Jag glömmer bort mig själv, speciellt på morgonen.
Men ska ringa torsdag morgon för då ska jag även till BVC med Levi så hade varit passande om jag fått en tid däromkring då min farmor ska skjutsa mig dit.
 
Men men, får vila ordentligt idag för imorgon har jag bestämt att ta mig iväg på träning..
Förra tordagen efter jag hade tränat på onsdagen, tabata, så hade jag sådant träningsvärk, den gav inte med sig förrän på lördagen, hehe
 
Men men hoppas ni mår bra.. Önskar er en riktigt fin dag..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0