Bra Emelie

Så här ser min vecka ut nästan.. Beror lite på med barnvakt och så..Men minst en vilodag i veckan och två ben/rump pass per vecka. Alltid 1 timme. 
 
Måndag: Cardio + HIIT
Tisdag: Armar/axlar
Onsdag: Ben/Rumpa + Cirkel träning
Torsdag: Cardio
Fredag: Vila
Lördag: Ben/Rumpa
Södnag: Mage/Rygg + Step
 
Avslutar alltid varje pass med plankan 3X3 min
 
Idag har min dag i mat sätt ut så här.
 
Frukost: Kvarg med funlight och två hårda smörgåsar med 2 skinkor på varje + paprika. 
 
Lunch: En portion fiber havregrynsgröt med äppelmos och lättmjölk
 
Mellanmål: Två hårda smörgåsar med 2 skinkor på varje + ett äpple utan skal
 
Kvällsmat: Gulaschsoppa med nöttfärs
 
Och jag är så mätt på kvällen, trodde det skulle gå jätte dåligt för mig..Men jag äter ca 1200-1500 kcal per dag och är jätte mätt..Jag äter mer regelbundet nu och säkert mer än tidigare, bara det att förut kom jag direkt upp i massa kcal pga godis och sen pasta/ris och bröd.. Men har bytt ut det onyttiga mot nyttigare alternativ. 
 
Har tränat alla dagar sen 1 januari utan 3 dagar.. 
 
Jag trodde jag skulle sakna godis jätte mycket, men det har gått bättre än förväntat.. Mycket tror jag beror också på att jag går och lägger mig jätte tidigt på kvällen då jag knappt sover på natten..
 
Men visst saknar ja det ibland på helgerna.. Men jag kommer unna mig så fort jag ser att det går neråt hela tiden.. Har ju faktiskt bara 6 kg kvar lite drygt och sköter jag detta så kommer jag nog redan nå mitt mål i mars kanske ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0