Söndag 4/1-2015

Då vare söndag och snart börjar vardagen återgå till sitt igen.. Längtar verkligen inte.. 
 
Dagen kommer bestå av städ, träning och såklart lek med barnen.. 
Vädret ser riktigt bra ut idag med så det blir nog en och en annan promenad och utelek idag.. 
 
Levi sover och barnen leker.. En liten andningspaus.. 
 
Det nya året har än så länge börjat bra.. Jag hoppas att humöret och motivationen kommer hålla sig på topp så att jag lyckas med mina mål. Jag gör mig en tjänst och man ska vara en förebild för sina barn och deras framtid..
 
Måste tipsa om något som var riktigt gott.. Vi åt igår köttfärssås och sen rev vi morötter med skalaren och koka så de blev lite mjuka men ändå med tuggmotstånd istället för pasta eller spagetti och det var jätte gott, tillomed barnen förerog de. Men de fick makaroner också.. Men de kan man ju tänka på :)
Såg tipset på nyhetsmorgon :)
 
Ne nu ska jag kolla till grytan jag håller på med och sen göra mig iordning.
 
Önskar er en fin dag :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0