Då vaknas fredag igen

Då var det snart lite ledig igen då.. Känns skönt med en lugn vecka.. 
 
Levi sov okej inatt, inte bra men okej.. Jag sov dästo mindre.. Låg och tänkte och tänkte och tänkte och kunde bara inte sova.. Jag är en som tänker för mycket och oroar mig för mycket.. 
Inte nog med det så krånglade Elise och Milian massor inatt med.. Från kl.03.00 så sov jag inget er en vilade och tänkte.. De sprang ut ur rummet in och ut och fråga om det var morgon, de var hungriga de ville ha mobilen, de var kissnödiga.. Vid 05.30 så vart det tyst.. När min klocka ringde 06.00 gick jag upp och vad ser jag, de är påklädda och ligger i Milians säng och sover.. Öhhh ? Haha höll på att dö. Milians säng är 70 bred och det är en hård skummadrass, Elise  säng är 105 bred och mjuk.. Men jaja :P 
Tio minuter senare vaknade Levi såklart med.. 
 
Morgonen började inte bra.. Mina barn har aldrig ramlat och slagit sig hårt när de varit bebisar..
Idag hände det som jag aldrig trodde skulle hända, jag skäms så fruktansvärt mycket. 
Levi och jag satt i soffan han tappade en sak, jag brukar alltid hålla min hand eller så på honom för att han inte ska ramla, jag vet inte vad det var med mig men när jag skulle luta mig för att ta upp leksaken så ramlade han ner från soffan och slog även huvudet i bordet.. Han fick två bulor och ett litet skrapsår.. 
Nojig och som bara den och grina på det och 3 barn som grinade så ringde jag 1177 och pratade med do so lugnade mig.. Usch vad rädd jag blev.. Hädanefter leker han och jag bara på golvet.. 
 
Nu sover han, men får hålla koll. Han verkade helt normal.. Men i hela 6 veckor ska man hålla koll så han inte värkar konstig, sover konstigt eller så.. Han skulle även ta det lugnt idag.. 
 
Skulle även och träna idag men har inte hjärta att lämna över honom nu när det blev som det blev så är hellre hemma.. Träna kan jag göra imorgon.. 
 
Idag har jag fuskat för första gången med, ätit bulle :( Ikväll blir det även taco hos svärmor.. Usch har redan dåligt samvete.. Men jag tänker gå med barnen till affären idag, får de gnälla av sig när vi går dit.
Har nog aldrig mött slöare barn.. Det tar ca 15 min att gå till affären, man ser nästan affären här ifrån, NÄSTAN.
Men de bara gnäller, de får helt plötsligt ont lite överallt, och det är kallt ja allt hittar de på..
Tur det är jag som bestämmer och att jag inte alltid är snäll ;) 
 
Nej ni. Nu ska jag plocka medans Levi sover.. Önskar er en fin helg.. 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Åh herregud,Patricia och Sebastian slår sig jämt ;) Så länge det går bra är vi glada :) Jag tycker dock att de borde lära sig någon gång,men nej då det ska klättras o springas hit o dit.

De är oxå träliga när vi är ute! Särskilt Patricia - hon klagar på allt! Hon orkar inte gå för då är hon helt plötsligt jättetrött. De är allt roliga de små liven :D

2015-01-17 @ 22:22:24
URL: http://mammajennysvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0