Onsdag

Vilken storm december bjuder på.. Vart är snön ?? 
Jag vill ha sådär under 0 grader och lagomt med snö nu.. Detta gör en enormt deprimerad verkligen..
Jag hoppas och ber att snön kommer till den 24 december. 
 
Levi sover iallafall. Han vakna 06.15 och hade bajsat och han stank verkligen, jag vet inte vad inte bajs utan annat. Så han fick ta ett bad medans jag gjorde mig klar.. Han älskar verkligen att bada min lilla fisk :) 
Sen så gick vi in och väckte Elise och Milian.. 
Iväg sen med Elise och sen Milian.. 
 
Jag har kollat runt efter julklappar till Henke, mamma och syrran, men ingen aning om vad jag ska köpa ?? 
Jag älskar att få personliga saker, men jag tror inte de gillar det lika mycket som jag.. 
Det får ju inte vara för dyrt heller.. Tips ? 
 
Idag skulle jag vilja sova bort hela dagen.. Som ni vet så sover Levi dåligt och jag sover dåligt, min rygg värker som tusan på natten med. Kanske dags att fixa egen säng till Levi och se om han kanske sover bättre. 
 
Jaja en lite snabb uppdatering.. 
Önskar er det bästa.. Hare gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0