En del som hänt

Ja fy så dålig uppdatering.. Men som jag skrivit tidigare så hinner man inte mycket med tre barn..
 
Levi har hunnit bli 10 månader..
Han tar sig lite fram på rumpan, hasar lite lätt, men däremot så vågar jag nog säga att han kommer gå innan han är 1 år, han kommer hoppa över krypandet och hasande garanterat.. Räcker med att hålla honom med en hand och han går jätte stadigt efter lite träning ni en vecka :P
Först ville han inte släppa ena handen men nu vägrar han hålla båda.
Sen går han mellan soffan och bordet själv.. Men han kan inte riktigt stå själv länge utan att ramla så det är det med träning som gäller :P
Har även slutat amma, den 12:e slutade jag.. Efter lite panikbeslut där då jag skulle jobba helgen där efter så tvärslutade jag.. Har gått jätte bra.. Levi är lite som en annan person..
Han är fortfarande en del klängig men inte alls på samma sätt.. Mycket gladare och nöjdare tycker jag..
Sover mycket bättre också, vaknar två gånger för välling bara. Jag är nöjd.
 
I mitten på mars börjar utbildningen. Ska få mer info om allt :) Ska bli så spännande..
Jag försöker nu njuta fullt ut av den sista tiden hemma även om jag är så taggad på att komma igång med att börja jobba :)
 
Jaja.. Idag har Elise haft en kompis med direkt efter skolan, vid 13.00 så skjutsade vi Milian till en kompis och så åkte vi till öppna förskolan.. Väl hemma vid 15.00 så hämtades Elises kompis, de ville fortsätta leka och hon ville inte åka hem.. Hehe, men de blir ju en del när man är själv och med fyra barn..
Levi tvärdäcka när vi kom hem och snart ska Milian hämtas hem.. Så dagen har rullat på bra..
 
Hoppas ni alla mår bra :) Önskar er en fortsatt fin dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0