23/11-2013

Oj vad dagen har gått fort, jag som bävade mig lite inför helgen då älsk jobbar kväll hela helgen och jag är själv med barnen.. Brukar alltid bli jobbigare när man är själv :P 
Men barnen har lekt med Elsa sen 09.30 imorse, lite pauser med mat och fika, snart kommer de hem och ska äta kvällsmat.. 
Men de 3 leker något otroligt bra, aldrig gnäll eller bråk emellan dom.. Riktigt skönt och kul för den delen med :) 
 
Själv har jag plockat, lagat mat, tvättat och faktiskt pysslar lite. 
En pingvin och så målade jag klart min tomte i trolldeg, ska bara fylla i lite mer färg och lacka den sen är den klar. Bildbevis :) 
 
Blir lite mys innan sängen för barnen sen, blir nog tidigt för mig med idag med, 21.30 tvär däckade jag i sängen igår.. 
 
Saknar älskling massor men det gör jag jämt när han inte är hemma.. 
Tänker massor på kvällen när jag sitter här själv vilken underbart fin kille jag har, 6 år firade vi 1 november..
 
Vi har dock en historia bakom där med som vara i nästan 2 år med förlovning när jag var 14 och han 18 men så tog det slut i lite mer en 1 år sen så hittade vi tillbaka till varandra igen, gammal kärlek rostar aldrig ;) Och nu är vi här idag, lyckliga tillsammans och två helt underbara barn och en tredje på väg.. Kan inte bli bättre :) 
Han är min första och stora kärlek och kommer alltid vara.. Han är verkligen den bästa.. Vet inte vad jag skulle göra utan honom.. 
 
Nog om det, ska göra kvällsmaten redo nu... Så hörs vi imorgon. Ha en fortsatt trevlig lördag :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0