3 Månader :)

Dagen har sprungit förbi idag faktiskt.. Känns också som hela dagen gått åt att laga mat :P 
Skämt åsido.
När vi hade gjort mat till lunch så skulle älsk sätta igång direkt efter med mat till kvällen, Revbensspjäll och det tar ju sina timmar att göra. 
Men gott var det tillsammans med potatis i skivor rostade i ugnen. 
 
Sen har jag och barnen gjort trolldeg och vi gjorde figurer som vi hade sen i ugnen så de fick stelna, så när jag är ledig på onsdag tänkte jag att vi skulle måla dom.. :) 
 
Barnen har haft 3 kompisar här med som har härjat så det har varit fullt hus :) 
 
Sen har vi tvättat och städat. 
 
Idag är det tre månader sen sist jag åt godis.. Så tänkte firra det med godis ikväll ;) 
Har gjort mitt favorit godis, julkola så ska se om jag kan få i mig några sen för jag är faktiskt lite sugen..
 
Kan säga att bebisen <--- Kanske ska börja kalla bebisen för han för OJ så säker jag är ;) Har rört sig nästan hela dagen idag.. Skön känsla faktiskt. Fick jag för de lugna dagarna som varit.. 
 
Nu inväntas solsidan, sen blire sängen och ladda inför praktiken imorgon och det inviks med ett kvällspass.. 
Nervös till tusen :) 
 
Hoppas eran dag varit bra och framförallt hela helgen..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0