Dagisfoto

Ännu än skitnatt, men det var nog mycket för att båda barnen låg i sängen, de ska gärna ligga på mig också i alla möjliga ställningar.. Inte roligt.. Så inte sovit mycket och jag är verkligen helt slut känner jag.. 
Hur ska det gå och sitta på lektion i 3 timmar sen.. Fyy så trist .. 
 
Lite stressigt imorse då barnen skulle göras fina för att ta dagiskort.. De bråkar och busar och allt där emellan och då tar det lite tid :) 
 
Men tillslut så, bara hoppas på att de inte förstör så fort de kommer till dagis och härjar runt..
 
Bebis har blivit lite lugnare i magen tycker jag, vilket gör en såklart orolig, men jag vet även att jag börjat känna väldigt tidigt och att man visa dagar kanske inte känner något eller jätte lite.. 
Imorn går jag in i vecka 17+0.. 
 
Jaja nu har jag inte mer att skriva, så vi hörs senare.
Hare gott :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0