Det här med mamma och pappa

Ni med barn känner ni igen er ;) 
 
Här hemma är det så eller tvärtom :P Säger jag nej springer de till pappa eller tvärtom.. 
Man kollar ju såklart smått på barnkläder, men det är väldigt kategoriserat pojke/flicka. 
Jag kommer handla väldigt lite på svenska sidor, för de har hur tråkiga kläder som helst speciellt killkläder, tjejkläder finns det ju hur mycket av som helst.. Sjukt egentligen.
Men next och ebay kommer det bli en hel del ifrån, söta, unika, roliga + att de oftast är billigare en i sverige med.. 
 
Denna haklapp finner ni på ebay bland annat.. 
Men jag själv kollar mest pojkkläder faktiskt då jag som jag skrivit tidigare verkligen känner att det är en liten grabb som sprudlar runt inne i magen :) 
Men det ska bli spännande, knappt så man står ut med väntan :) 
 
Två favoriter till.. Ska inhandlas direkt efter ultraljudet. Skorna kostar under 50 lappen och dressen under 100 lappen och i priset ingår frakt :) Ebay.com  
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0