Det var den dagen

Dagen har gått hyfsat snabbt nu när jag ser på klockan..
 
Vi har varit i örebro hela familjen på IKEA och kollat läget. Köpt på mig en massa vanilj ljus och lite smått. 
Det är va denna dag har erbjudit.. Jag är på ett grinig humör då jag sov uselt inatt, som vanligt säg :) 
Nej men jag vaknade av att jag var tvungen att gå på toan, och när jag satte mig upp så snurrade det i hela huvudet och runt omkring mig, när jag ställde mig upp så drogs kroppen hela tiden emot vänster som om om jag hela tiden ville ramla ditåt så fick stöda mig till toaletten, men det gav inte med sig alls, när jag la mig i sängen tänkte jag att nu håller jag på att dö.. Sådan dödsångest.. Jag la min hand på Elise och sa att jag älskade henne ifall jag inte skulle vakna upp när jag somnat.. 
Det var hemskt.. Men det tog lång tid innan jag somnade för jag var så rädd.. 
 
Sen så vid 05.30 vaknade jag och oroade mig för att bebisen inte rört sig på hela natten vilket h*n sällan gör.
Men tycker jag känt så lite senaste dagarna och det gör mig orolig. 
Sen 06.50 vaknade Milian och då gick han och jag upp och satte oss vid tv:n.
 
Har ont i halsen med, och jag har sagt att jag FÅR inte bli sjuk nu när min praktik börjar på måndag.. 
Så jag hoppas det inte blir mer än vad det är nu.. Får bara inte hända.. 
 
Jag åkte ganska nyss iallafall och hämtade Henkes mamma så han skulle kunna övningsköra med henne.. 
Så väntar in dom så blire skjutsa hem henne sen pizza..
 
Sen när barnen lagt sig så kommer syster och hennes kille hit och så ska vi spela lite kort.. 
Även om jag känner mig ganska trött och osocial, men det kanske kan få mig på lite bättre humör.. 
 
Hoppas ni haft en bra dag iallafall och att den fortsätter lika bra.. Hare gott. 
 
Mina busingar <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0