En del glömmer man inte

Barnen kan säga mycket knasiga saker ibland och ibland är jag snabb och skriver upp vad de säger.
Men när jag sen läser i efter hand vad jag skrivit så är det inte lika kul.
Men ibland så får man allt sådana godingar som är roliga oavsett..
 
Elise och jag pratade julklappar idag, jag är en hemsk mamma som lurar mina barn att tomten finns ;) 
 
Elise kollar ibland på youtube och hon kan hitta alla möjliga roliga leksaker som inte ens är i närheten av vad som finns här i Sverige vilket egentligen är skit trist. Vi har otroligt dåligt utbud på leksaker tycker jag. 
 
Så en kväll så kom detta upp :) 
 
Elise: Jag vill ha en sån där docka mamma i julklapp
Jag: Ja men jag tror inte de går att få tag på här i Sverige
Elise: Men det som finns i andra länder det fixar ju tomten 
 
Ja vad säger man, jag höll med och skrattade gott, hur kan man vara så smart ?? 
Hon knäcker mig verkligen oftast när jag ska var smart.. Läskigt. 
Henke skrattar ofta åt mig då hon överlistar mig oftast. Kan även skriva att hon är duktig på att överlista sin pappa med den där lilla tjejen :) 
 
Elise för 4 år sen några dagar innan lillprinsen tittade ut i december :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0