En snabbis

Uppdaterar er lite snabbt..
 
Igår så hade vi fullt upp efter jag kommit hem ifrån jobbet.Vi åkte och handlade och barnen var hos sin farmor under tiden..
 
Igår så berättade vi för barnen.. Kan säga att de blev glada, men när jag sa till Elise att det var en pojke så började hon stört tjuta :P Hon ville så gärna ha en tjej.. 
Så jag började ju grina också :P Haha kändes som jag svikit henne.. 
Bara massa killar runt omkring oss nu :P 
 
10 minuter senare iallafall gick det över och hon kramade om mig och sa att hon är jätte glad för att vi ska få en bebis.. 
Hon har varit jätte go efter det och pussat och klappat på magen jätte mycket och pratat med bebisen :) 
 
Sen när vi lämnade av barnen hos deras farmor så sa Elise direkt när vi kom dit att "mamma har en bebis i magen" 
Hon skratta lite skämtsamt som att jo visst va :P 
Men vi var tysta, sen så fattade hon ju.. Hon blev jätte glad och kramade om oss :P
Hon fattar inte att vi hållt det gömt i nästan 20 veckor :P Haha jag tycker det var skit kul :) 
 
Så nu vet alla grannar med då hon sprungit runt och berättat :P Snuttan min :)
 
Imorse när vi vaknade fick de båda två känna honom sparka :) De tyckte de om :)
Vi har ätit frukost och ska göra oss iordning för att snart åka till dagis.. 
Jag jobbar kvällen och sen morgon imorn.. Sen är jag ledig fredag lördag..
 
Men vi hörs säkert senare :) Hare gott så länge.. :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0