Fredag = Fredagsmys

Äntligen fredag. Barnen är på dagis och själv tar jag det lugnt, jag känner mig helt slut i kroppen. 
Måste iallafall plugga lite, och eftersom ingen diskmaskin kommit ännu så får jag ställa mig och diska sen igen..
Slösa tid på att diska 2 ggr per dag.. 
 
När jag hämtar barnen sen så ska dom få köpa lite godis till ikväll, när vi kommer hem ska vi förberedda taco tills älskling kommer hem med sen är det mys för hela slanten.. 
Börjar tröttna lite på mig själv att inte vara sugen på något på kvällarna..
Men älskling har tjatat på att jag ska göra kladdkaka så ska försöka ta mig till att göra den sen så den är kylskåpskall tills kväll för då är den som godast, kladdig och seg :) Så hoppas jag får i mig lite av den iallafall.. 
 
Hade fruktansvärt ont i magen hela natten, magknip, växtvärk + mensvärk var INGEN bra kompo.. 
När jag väntade Elise hade jag väldigt ofta magknip, vet inte vad det beror på faktiskt.. Och den som jag fick inatt var den värsta jag varit med om.. Inte roligt inte. 
 
Nu ska jag gå ur och värma lite mat för min mage skriker att den är hungrig.. Vi hörs senare.. Hare gott :) 
 
Tänkt att de varit så här små, mina <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0