Fredagsmys

Ja då var fredagen här igen.. 
 
Barnen var hysteriska imorse, inte alls roliga, Elise ville ha frukost kl 07.00 men efter en stund så fick jag henne till att faktiskt ta fram och göra själv.. Hon är så stor att någon gång kan hon ta fram en skål med sked och youghurt själv.. 
 
De har varit på dagis och jag har faktiskt pluggat klart det sista för denna teremin så nu är allting inlämnat och klart.. :) Skönt. Bara praktiken som ska bli klar dårå, sen äre jullov. 
 
Varit till ica maxi ganska snabbt med min mormor och handlat, hämtade julstjärnorna..
 
Ska hämta barnen nu sen åka och hämta ut mitt paket från jotex och barnen ska väl köpa något gott tills ikväll sen blire laga mat och fredagsmysa för hela slanten :) 
 
Önskar er en fortsatt trevlig fredag :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0