God morgon

Sovmorgon till 07.40 inga fel ;) Dock så låg jag vaken länge innan för hade så ont i ryggen, men skönt att bara ligga utan att gå upp direkt.. 
 
Igår för första gången kände älskling bebisen sparka i vecka 17+4, kan säga att han blev riktig stolt och glad :) 
Och det var verkligen hårda slag/sparkar rörelser :) Så mysigt.. 
 
Barnen och vi är ganska redo för att snart åka till dagis och jag ska hem och plugga, göra köttbullar tills barnen och älsk kommer hem efter dagis senare så han slipper göra det då, sen ska jag iväg och jobba kväll..
 
Rena nervös, men jag hoppas det ska gå bra och att avdelningen och resten av personalen är bra.. 
 
Har inte så mycket mera att skriva nu.. Idag är det en vecka kvar till Ultraljudet.. Längtar :) 
 
Ni får ha en bra dag så hörs vi mer imorgon kväll :) Hare gott.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0