God morgon

Dagen började utanför sängen 07.00 då Milian vaknade.. 
 
Sen vid 07.30 kom Elise upp... 
De måste ju så klart se klart Dora innan frukost, jag håller själv på att svälta ihjäl ;) 
 
Vid 10.00 ska barnen till dagis och jag tänkte ta bilen till karlskoga och ta en lyxshake, ja om jag nu fortfarande är sugen på det sen :P Varit grymt sugen på det sen inatt och smaken hallon för den känns fräsch :) 
 
Idag blir det bara plugg plugg plugg, ingen lektion mer denna vecka, men ska försöka göra klart alla uppgifter jag har så jag slipper det under praktiken.. 
 
Hörs säkert senare.. Hare gott..
 
En bild på mig och lillskrutt för sisådär 5 år sen.. Vart tar tiden vägen :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0