Godmorgon

Idag fick jag ligga i sängen till iallafall 07.15 då älsk jobbar morgon så han tog upp Milian och satte honom vid tv:n så jag kunde ligga i sängen en stund.. 
 
Dags och göra oss klara gör dagis snart.. Jag ska sen plugga, tvätta och om jag hinner ska jag diska och försöka plocka lite.. 
Får jag lite pauser så blire kolla klänning till jul, men jag är otroligt kräsen.. Vill inte ha för mycket av det hela..
Helst en svart klänning, lite kortare modell med långa ärmar.. Bik bok hade en men finns inte kvar i min stl och de skulle inte få in den heller.. Typiskt..
Annars blire nog en svart långklänning med långa ärmar som finns på nelly såg jag.. 
 
Här är en bild tagen nu på morgonen på min bebismage :) Kanske inte super stor men jag är större nu iallafall...
Såg med att spegeln var ruskigt lortig, typiskt ungarna att kladda på den hela tiden fast man gör rent den iallafall 1 gång i veckan.. Men bara påt igen ser jag ;) 
 
17+1 dag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0