Godmorgon med the baking soda test

Min morgon började vid 06.00, då var jag så kissnödig att jag var tvungen att gå upp..
 
Tänkte då testa på the baking soda test.. För er som inte vet vad det är så tar man bikarbonat ca 1-2 tsk i en mugg och sen kissar i den andra muggen. Sen häller man försiktigt över lika mycket kiss till bikarbonaten OCH då ska det om det är en pojke börja bubbla/låta eller bli skumigt kan bli allt eller något av dom alternativen, alltså en liten reaktion och det är en pojk.
Är det en tjej ska ingenting hända.. Enligt testet så ska jag få en tjej, och enligt ring testet ska jag med få en tjej.
MEN nu så vet jag typ till 99,8% att det är en pojke.. Det är en känsla och jag har haft rätt med de andra ;) 
Killen tror med starkt på en pojk. Så förhoppningsvis får vi veta på Rul om ca 2 veckor vad vi väntar :) 
Nyfiken som bara den ;) 
 
Vi ska snart äta frukost, sen ska barnen till dagis och jag ska plugga och försöka ta tag i den sista disken med.
 
Så vi hörs senare, hare gott.
 
Här väntar jag min dotter i vecka 18+.. Nu skäms jag bara över magen då den bara ser degig ut men lovar att det kommer bilder på den med :) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0