Godmorgon

Som vanligt har jag sovit uselt inatt, jag drömmer konstigt och när jag vaknar tar det lång tid innan jag somnar för man ligger och tänker på sådant som inte är irrelevant just nu.. 
 
Idag är det precis 2 veckor kvar till Ultraljudet, jag är skit nervös redan nu..Vill att veckorna ska gå snabbt.. 
 
Börjar min praktik om 1 vecka med på ett äldreboende, så då kommer nog tiden gå fort.
Fick å andra sidan en sjukt bra start på veckan, jobbar 3 dagar och ledig 4 :) 
Min handledare värkar kanon bra med.. 
 
Barnen och vi ska äta frukost nu, sen ska jag skjutsa dom till dagis, minus grader ute, det får gärna hålla i sig och så får det komma snö på det ;) 
 
Ska till skolan 13-16 och sen hämtar jag barnen hos farmor.. Så dumt att dagis stänger tidigt en måndag i månaden klockan 16.00 och då måste jag ha någon annan som hämtar dom.. 
 
Men vi hörs senare :) Hare gott.
 
Älsk och jag för sådär nästan 6 år sen i våran första lägenhet :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0