Grattis alla pappor

Idag är det farsdag, min pappa gick bort för många år sedan så jag skänker extra många tankar till honom idag.
 
Men barnens pappa fick paket av barnen.. En varsin tröja gav de honom som de valt ut..Han blev jätte glad och han var verkligen behov av tjockare tröjor eller tröjor över lag :) 
 
Jag är tyvärr inte SÅÅ mycket för att fira farsdag då jag själv inte haft en pappa att fira..
Och varför fira att pappa är bäst just idag, det kan man väl visa varje dag :) 
 
Annars blir dagen lugn, jag ska plugga lite, vädret suger idag med, jag har massa sammandragningar så känner att jag får dra ner några varv... 
 
Barnen har kompis här och härjar så de är iallafall sysselsatta för stunden.. 
 
Men vi hörs säkert senare :) Hare gott.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0