Gravidträning

Jag som älskade att träna innan jag blev gravid har inte riktigt vågat mig på träning nu..
Jag vet inte varför, men är rädd att jag ska göra något fel..
 
Här omkring finns det inte en ända gruppträning för gravida, skit dåligt med tanke på alla gym som finns och alla de gruppträningar.. 
Har kollar lite på internet men tycker inte det finns mycket man kan göra hemma heller ?? 
Sen hur tråkigt är det inte att träna själv ?? 
 
Har tänkt tanken att börja träna zumba, men en del skriver att det är bra andra att det inte är bra ?? 
Så jag vet inte.. Inte så mycket för att vara ute och gå heller, inte själv iallafall.. 
Om inte annat får jag väl hoppas syrrans bebis kommer snart så får jag väl dra med dom ut på massa promenader :) 
 
Ska snart göra lite mat så magen håller sig full under lektion sen.. 
 
Älskling var ju rolig då förut, jag bad honom gå ut och slå på bilen så den är varm innan jag skulle skjutsa barnen till dagis, och han skulle skrapa rutorna med.. Så kommer han in och säger att dörrarna har frusit och att ingen går att öppna.. 
Jag blir typ galen :P Så går ut och trycker min fot mot ena dörren och drar i andra för att verkligen ta i..
Sen så trycker han på bilnyckeln igen och vips går det att öppna ?? 
Förstår ni ?? Bilen var låst när han försökte och JAG försökte få upp dörrarna. Han visste ju självklart inte om att den var låst innan. 
Kan säga att det var tur dagen börjat bra eller han kanske ska vara glad att jag älskar honom så mycket ;) Hade nog annars satt mig ner och grinat efter men nu skrattade vi gott åt det hela :) 
 
Hoppas eran dag iallafall har börjat bra och fortsätter så hela dagen :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0