Julmys

Förkyld så det heter duga, hua vad jobbigt det är och beroende av nässpray blir jag också.. 
 
Jaja jag och älsk drog och handlade innan han skulle till körskolan förut och passade på när barnen var/är på dagis med handling.
 
Och man kan ju inte låta bli att gå och titta och känna på alla julsaker de har i affärerna, jag blir helt till mig.. 
Kommer nog att bli en del investering i julsaker i år för det är ju så mysigt.. 
 
Annars blir dagen lugn, jag har jätte ont i huvudet, barnen ska hämtas om inte allt för länge och då blire väl en massa bus och stoj här hemma innan lite mys på kvällen.. 
 
De hade även fått in mina favvo chips på ica maxi så ikväll kommer det nog hamna några i magen.. 
Längtat i flera månader efter dom.. Lussebullar är jag sugen på med och det glömde jag köpa så det får jag göra sen.. Brukar aldrig köpa färdiga men eftersom mitt sug efter det är enormt så måste jag för jag har inte tänkt att baka det förrän nästa helg.. 
 
Men jag slänger iväg en kram till er och önskar er en härlig fortsatt fredag..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0