Julstjärnor

Som jag nog skrivit tidigare är jag helt besatt i julen i år :P 
Jag har nog aldrig velat shoppa så mycket julsaker som nu.. Har iallafall handlat lite granna :) 
Har ju inte så mycket plats och vill inte att det ser för stökit ut, utan det ska se mysigt och juligt ut :) 
 
Var ju på ica maxi i Karlskoga igår och de populära julstjärnorna Märta var totalt slut i Karlskoga, tydligen hade de tagit slut på 2-3 dagar där och de skulle inte få in dom igen..
Jag köpte en sådan förra året på fot och den är så mycket finare än någon julstjärna jag sätt tidigare. 
Den ser så lyxig ut utan att kosta massa hundra lappar.. 
Men jag tänkte jag ger mig inte så kollade på ica maxis hemsida då var ju den slut på hemsidan men i k-hamn hade dom den så jag beställde två som man hänger i fönstret och eftersom det var 3 för 2 så tog jag en sådan till på fot.. Så ska bara vänta på att min order är klar så ska jag åka och hämta dom :) 
Lycklig :) Perfekt sken ger dom med, inte för starkt och inte för svagt.. 199:-/st kostar de. 
 
Så nu längtar jag tills på söndag :) 
Har även beställt hissgardin till sovrummet med.. Så fin, jag den nu i vitt, så det blir nog bra :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0