Längtar till 1 advent

Denna natt var faktiskt riktig skön, förutom att jag drömde en mardröm så var den riktigt bra..
 
Jag somnade till att bebisen sparkade och vaknade av att bebisen sparkade.. Nu börjar det verkligen kännas ordentligt, och jag njuter så mycket.. 
 
Går in i vecka 18+0 idag med :) 2 veckor kvar så har man gått halvvägs redan.. 
Jag och älsk pratade om att det var ju nyss vi fick veta att jag var gravid och jag klagade och gnällde vilken lång tid det var till vecka 12.0 men nu är jag liksom redan i vecka 18 :) 
 
Åkt på en riktig förkylning igen, var bara 1 månad sen jag var förkyld.. 
Mina barn har klarat sig från allt än så länge och jag hoppas det håller i sig.. De brukar sällan vara sjuka :)
 
Och så är det inte många dagar kvar till 1 advent, jag har nog aldrig längtat så mycket efter jul som detta år..
Helst skulle jag vilja börja julpynta nu men på lördag innan advent brukar jag plocka fram så det är klart och på 1:a advent brukar vi baka pepparkakor och lyssna på julmusik :) 
 
Jag och min handledare pratade lite igår och vi kom fram till att egentligen skulle jag jobba delad pass den 1:a advent men hon tyckte jag skulle slippa jobba kvällen så jag jobbar 7-13.00.. Blev så glad då jag verkligen vill bara hemma 1:a advent.. 
Sen sista helgen jag jobbar skulle jag jobba fredag, lördag och söndag men jag slipper jobba söndagen :) 
Som sagt världens bästa handledare :) 
 
Nu ska jag plugga, så hinner väl inte mycket mera. Ska hämta barnen 14.00 sen tänkte jag vi skulle måla våra trolldegs figurer jag torkat i ugnen :) 
 
Hare gott. 
 
Magen vecka 18+0 
 
 
Som sagt måste jag ta tag i den där spegeln ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0