Mat i magen

Lilla Elise hade haft ett riktigt sug efter mig idag på dagis och hade varit ledsen en stund.. Men det hade gått över. Hon är en riktig mamma gris den tjejen.. 
Hon gav mig världens kärleks förklaring sen jag hämtade henne och gav mig världens puss å kram.. <3
 
Vi har då slängt i oss potatisgratäng med taco köttfärs..Tackar barnen att jag har dom för annars hade det aldrig blivit sådan här god mat, hade nog levt på smörgåsar då jag avskyr att äta själv och att laga mat. 
Men det var helt otroligt gott faktiskt den blandningen :) 
 
Synd bara att det ska vara så tråkigt att skala och skära potatis och inte nog med det ska den goda gratängen ta så där 45-60 minuter på sig att bli klar med...
 
Men visst det äre värt.. :) 
 
Barnen kollar bompa och jag ska passa på att duscha och göra mig och barnen klar för kvällen.. 
Blir en super tidig kväll för mig.. Ska se om det går att få tag på the walking dead säsong 4, 5 avsnittet...
Jag är beroende av serien :) Och då är jag ändå en som aldrig skulle kunna kolla på en zombie film om den inte är så där ruskigt bra som kanske world war z va för den var grym, bara rös i kroppen när jag såg den, haha.. 
 
Men önskar en trevlig kväll så hörs vi imorgon :) 
Hare gott.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0