Mat i magen

Då har vi ätit kvällsmat, idag fick det bli panerat torskfile, kokt potatis, dillsås med citron och ärtor. 
 
Första gången jag gjorde egen dillsås och fick topp betyg av barnen..
Min sambo är allergisk emot fisk så vi får passa på att äta det när han jobbar. 
 
Jag är helt slut i kroppen nu iallafall, helt sjuk var trött man blir för små ting..
Våran diskmaskin har gått sönder och vi har ett berg med disk där ute, så tog tag och diskade tills disksvampen hade gjort sitt, så imorn får jag köpa disksvampar så jag kan diska resten.. 
FYFASEN vad jag hatar att diska, jag fattar inte de som inte investerar i det :P Det är nog bland det värsta jag vet att diska. 
 
Skickat efter ny diskmaskin och en bilbarnstol till lillkillen hemma idag iallafall så får hoppas det dyker upp i början på nästa vecka. Så får väl lida över helgen. 
 
Nu strax jag duscha barnen och mig själv, borsta tänder, pyjamas och i säng med dom.
Blir nog en tidig kväll för mig med.
 
En lite sessa december 2008..Vart tar tiden vägen..
 
 
Bilden är klickbar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0