Örebro en hel dag - Nästan

Imorse vaknade jag med en lätt ångest över dagen.. Vad tusan ska vi hitta på idag..
 
När jag är ensam med barnen och Älsk inte är hemma då känner jag mig lite fången fast det är jag som har körkort och inte han ex. 
Dagen innan löning med har man ju inte så mycket pengar till att göra något skoj heller.. 
Barnen hade granngrabbarna här i morse en stund, var i lekparken och lekte, sen bestämde jag mig för att åka till Örebro med barnen och hälsa på mamma/mormor och kolla julsaker. 
 
Jag fick köpa lite julsaker, så nu längtar jag ju inte bara mer förde :) 
Köpte en ljusslinga på rusta som är som bollar i vitt och rött varannan, så fin och den kunde jag inte låta bli att sätta upp nu redan i hallen :) 
Såg dom och frågade om de fanns mer i lager i den färgen men de var totalt slut så blev lite putt, men så lyckades jag hitta ett paket som någon säkert ångrat sig och lagt in i en annan hylla :) 
 
Så väl hemma tog jag med en pizza som jag och barnen mumsa i oss, och nu iigger de i säng och solsidan börjar nu när som helst..
 
Imorn är det det stora dagen :) Som sagt pojke tror jag, ändå är ja nervös över att höra ordet, sen hoppas jag ju mest att allt se bra ut såklart :) 
 
Men vi hörs imorgon, hare gott :) 
 
Bild på ljusslingan :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0