Pannkakstårta

Jag och barnen har avnjutit en pannkakstårta.. Inte helt fel.. 
 
Lillpinsen ÄLSKAR pannkakor, desto mindre för sessan..
 
Fröken på dagis sa till mig när jag kom att han hade ätit dåligt, han är en som annars äter bra..
 
Men hemma åt han utan några problem, tillomed mer än han brukar, inte så konstigt kanske eftersom han åt dåligt på dagis.. Frågade honom i bilen varför han åt dåligt och då sa han att han inte gillade maten.. 
 
Barnen är hos grannflickan och leker, men de kommer nog ganska snart så då tänkte jag värma hallon och ha till vaniljglassen.. Jag känner dock inte alls sugen just nu och är mätt men får försöka få i mig lite kanske, annars får jag nog hoppa och barnen får smaska på det.
 
Om ca en timme kommer mannen i huset hem med, efterlängtad som alltid och ledig i helgen..
 
Men jag önskar er en trevlig kväll så länge :) 
 
Måste medge att blogg.se suuuuger, bilderna laddas ju aldrig upp.. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0