Så fort vänder det

När man är gravid kan humöret vända enormt snabbt..
 
Idag är lite en sådan dag.. Från att ha vaknat och varit på toppen humör till att vara på dåligt humör. 
Det är egentligen inget som hänt heller under dagen, utan det är mina tankar och önskningar som gör att det vänder sig i humöret. 
Jag har en stark önskan som jag vet inte kommer bli verklighet, någonsin, och det gör så himla ont i själen och hjärtat.. Jag känner mig besviken på mig själv för att inte lyckas.. 
Jag vet samtidigt att det är inget jag kan välja utan livet väljer åt mig, därför kunde jag heller inte påverka det. 
 
Det värsta är att jag ser dagligen alla som lyckas med det jag vill lyckas med, inte bara människor som lyckas utan alla de prylar som finns som gör att jag känner mig ännu mer misslyckad till att aldrig kunna få köpa det dära.. 
 
Det är fult att tänka så här men det är så jag känner nu och jag vet att man får göra det också..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0