Så seg

Usch så seg jag är.. 
 
Natten har varit jobbig, har haft ont i magen.----< växt värk som in i tusan och brösten har jag inte kunnat legat på inatt.. 
 
Skit tråkigt väder ute med.. 
 
Barnen och jag har iallafall gjort ugglor och toapapper.. Kul och de blev så söta.. 
 
Älsklingen lagat mat, fläskfilegryta och jag slappar och känner bebben sparka och snurra.. Riktigt hårda sparkar faktiskt.. För att överdriva men jag kunde känna med handen lite lite utan på faktiskt :) 
Sjuk då jag faktiskt bara är i vecka 16+ och vad är bebben ca 10-15 cm i sitthöjd ? Riktigt coolt :) 
 
Vi får se vad vi hittar på idag. Blir nog ganska lungt.. Städa lite hemma, kanske hälsa på lillasyster om hennes kille är frisk..
Hon är också gravid, med sitt första med beräknad födsel den 23 dec, samma dag som jag hade med Milian.. 
Men han kom den 7 december istället så ska bli kul och se när hennes lilleman kommer :) 
Ska bli jätte kul att bli moster för första gången :) 
Så kommer skilja ca 4 månader mellan våra.. 
 
Men ni får hare gott så länge så hörs vi säkert senare :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0