Vadå tjockis

Dagen har rullat på i vanlig ordning.. Eller ganska så..
Börjar känna att magen tar emot när jag göra visa grejer på jobbet, sjukt då min mage knappt inte synts till med mina andra barn.. Nu är den väl inte super stor men större än med de andra två och än vad jag är van med så jag känner mig enorm. Lite som hur ska detta sluta ?? Hoppas det lugnar ner sig lite.. 
 
Tidig morgon för oss alla idag.. Åkte från praktiken 09.30 för att åka till studievägledarens drop in tid då det var min sista chans att träffa honom och söka till nästa teremin. 
Jag fick vänta tills 12.15 tills det var min tur i över 2 timmar satt jag och vänta.. Fyfan vad jobbigt det var och jag var nära på att somna flera ggr.. 
Sen åkte jag tillbaka till praktiken och körde sista ryck innan jag slutade 15.00.
Sen åkte jag och hämtade barnen.. Alla fröknar gratta och var glada för våran skull :) 
Massa som föder nu på löpande band :) Kul.. 
 
Blir tidigt i säng för mig idag för är så trött att ögonen svider och skulle utan tvekan lätt kunna somna nu.. 
Imorn blir dagis för barnen ett par timmar sen är vi lediga lördagen tillsammans och då ska vi advendsstäda här innan alla julgrejer ska upp här på söndag. 
Här är vi noga med att INTE sätta upp något innan advent. 
Jobbar dock 07-13.00, egentligen skulle jag jobba delad pass men slipper kvällsturen.. 
Så då blire hem och pynta en del, lyssna på julmusik, baka pepparkakor, bygga pepparkakshus och mysa för fullt :) 
Sjukt att det redan gått två veckor på praktiken, rätt fort ändå :) 
 
Nu ska jag duscha, sen göra oss i ordning för natta. Hare gott.
 
Mina älskade barn julen 2011 <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0