Vecka 16

Igår gick jag in i vecka 16. Känns underbart att veckorna börjar rulla på lite :) 
Vi har ännu inte berättat för några att vi väntar barn, jag har även turen att ha en mage som inte syns ännu. 
Svullen är den men den är lätt att dölja under kläderna då jag gärna använder tunikor :) 
 
Sen vecka 15+ har jag känt av bebisen och det känns helt underbart.. Jag har längtat och väntat..
Första gångerna tror jag nog inte riktigt jag ville tro på det.. Men nu på riktigt så känner jag att det är bebben..
Denna gång känns det inte som en guldfisk, utan som någon där inne som buffar lite på mig och snurrar, men ännu känns de inte utanför magen.. 
 
Bara 2,5 vecka kvar till RUL och då ska även alla få veta att vi ska få en bebis i april och även mina barn ska få veta.. :) Har tänkt och klurat ut HUR vi ska berätta det.. Vi vill att det ska bli speciellt då detta verkligen är sista gången jag är gravid.. 
Men återkommer :) 
 
För övrigt mår jag riktigt bra förutom att jag är otroligt trött dårå, vilket inte vill ge sig.. Hade börjat tänk träna igen men känner att min kropp inte riktigt vill ännu, men om inte annat har jag satt som mål att vecka 20 ska jag vara i gång :) 
 
Nu ska jag och hämta mina kottar på dagis.. 
 
Hare gott..
 
En bild på bebben vecka 13+0 :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0