Vecka 19+1 en pojke :)

Ja då har denna dag gått..Kom precis hem ifrån praktiken.. 
 
Lite om ultraljudet då :) En sån fin och frisk liten pojke ligget i min mage SOM jag sa :P Haha
Älsk gav mig världens leende när jag sa att det var en pojke.
Barnmorskan sa: Ser ni vad det är ?
Och jag såg direkt att det var en snorre :P Haha 
 
Blev framflyttad tillomed så istället för att gå in i vecka 19+0 på onsdag så gjorde jag det igår.
Så idag är jag i vecka 19+1 och beräknad födsel blev 19 april.. :) 
Aldrig hänt att jag blivit det :) 
 
Efter så skickade jag mms till mamma på min graviditets test som jag tog där det står att jag är 2-3 veckor på.. 
Hon svarar inte så jag ringer upp och frågar om hon inte sätt mitt mms. 
Så hon säger att hon ska kolla och ringa tillbaka.
Sekunderna senare ringer hon.
Mamma: Haha äre något skämt eller ? 
Jag: Haha ne, jag är gravid, du ska bli mormor.
Mamma: Haha nee det tror jag inte. 
Jag: Jooo fast jag är redan i vecka 19, bebisen kommer i april.
Mamma: Aldrig. vad du skämtar, du är ju inte ens tjock.
 
Ja jag kan säga att det tog lång tid att övertyga henne och jag var tvungen att skicka bild på magen och grejer. 
Så att undanhålla det hela hade jag lyckats bra med ;) Hade nog gått ett väldigt bra tag till :)
Imorn ska vi berätta för barnen, så får se hur de reagerar :) Även svärmor ska få veta imorgon :) 
 
Tyvärr ingen bild då jag glömde bilderna i bilen men de kommer imorn :) 
 
Inväntar älsk sen blire säng för att sen upp tidigt imorgon för praktik igen..
 
Hoppas ni haft en bra dag :) Hare gott. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0