Veckans praktik gjord

Yepp då var veckans praktik gjord. 
Dagen idag var faktiskt okej på praktiken, det gick lite snabbare.. 
Som sagt så har jag ju världens goaste, gulligaste och bästa handledare med.. 
 
Fruktansvärt trött är jag så ögonen svider och huvudet värker.. Så blir tidigt i säng. 
Ledig fredag, lördag, söndag sen måndag jobbar jag kväll. 
Ska även på ultraljudet på måndag med, och jag börjar faktiskt bli lite nervös.. Vet egentligen inte varför, utan det är nog mest för att det är då efter som alla kommer få veta att jag faktiskt är gravid :) 
 
Jag ska skicka ett mms till mamma på gravtestet jag tog och hon kommer ju då tro att jag bara är i början på graviditeten :P Ja det kommer nog bli kul :) 
 
Bebis har iallafall knappt märkts till idag.. Lite då och då, så h*n vilar nog upp sig för i förrgår och igår var h*n galen i magen ;) 
 
Börjat planera lite nu för Milians kalas med, men vet fortfarande inte riktigt vad man ska köpa..
Nu har vi köpt en bilbana, spindelmannen pistoler som skulle göra något kul, och sen tänkte jag köpa en kulbana till honom..Men vad mer ?? Och vad ska man önska sig till honom.. 
 
Jaja ska ta hand om de små nu. Elise tjuter och gnäller om att hon vill att jag ska ligga brevid henne när hon ska sova.. Men jag orkar inte med det varje kväll och hon är så stor nu att hon kan sova själv i sin säng.. 
Det är tjat vare kväll och det är väldigt tröttsamt.. 
Vorre så skönt om hon kunde lära sig det nu, börjar bli på tin..
Vi sitter i soffan och hon har rummet precis brevid, lampa tänd, dörren öppen så hon ser att vi sitter där men ÄNDÅ vill hon inte.. Vad gör man då ? 
1 gång i veckan som kan kanske lyckas utan gnäll.. 
 
Men men, hoppas eran dag varit bra.. Hare gott. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0