11 dagar kvar

Det är verkligen nedräkning här hemma, eller för Elise iallafall :P Hon går på väggarna snart av längtan :P 
Milian frågar inget direkt och bryr sig inte så mycket.. Visst klappar han och pussar magen någon gång per dag och så men inte som Elise :P 
Någon gång per natt lägger hon sig tätt tätt intill mig och snuffar mig i nacken och lägger handen på magen och klappar den.. Hur underbar ? :) 
Jag blir helt varm i hjärtat och jag låtsas varje gång som att jag sover :) Hon älskar att hålla om mig och kan ju säga att jag tackar inte nej, vips så kommer dagen då hon längre inte vill det, och om inte annat så är det snart dags för henne att ligga i egen säng om det nu går, annars vettotusan hur det ska gå :P Skaffa en enkel säng och ställa bredvid min sida. 
 
Barnen är på dagis och jag tar det lugnt, hade tänkt att packa lite inför flytt, men jag har verkligen ingen lust.. Jag har helt tappat energi och vill bara få ut bebisen.. Men kan lova att jag kommer gå över bara för att.. 
 
Denna graviditet har jag haft mycket oro i kroppen, mycket för hur bebis mår och rädslan att det ska hända något med honom.. Svårt när man inte har kontrollen när han är i magen..
Men någon jag verkligen har varit orolig för är Henke.. Speciellt nu när han har en bit att pendla. Och K-stad vägen är fasiken inte att leka med.. När jag körde ditt sist så var det verkligen idioter som körde om mig i all världens fast och de körde om mig där man absolut inte får köra om och mitt hjärta slog några volter för jag blev så rädd.
På kvällarna när jag gått och lagt mig så har han ibland dragit ut med kompisar och när jag ser vad klockan är när jag vaknar för att kissa och han inte kommit hem än så blir jag direkt jätte orolig och tror något har hänt honom. 
Så då kan jag inte somna om förrän han kommit hem.. Så rädd att förlora honom.. 
Min oro kommer väl bli ännu värre när väglaget är sämre på vintern.. Usch.. 
 
Jaja nog slut tjatat. Ska väl ta och plocka lite innan barnen ska hämtas.. 
Önskar er en fin dag.. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0