29 år världens bästa

Idag fyller världens bästa pappa/sambo/vän 29 år.. Hipp hipp hurra :) 
Blir dock inget firande för herren, idag iallafall, han får lite presenter när han kommer hem. 
Han tycker inte det är så mycket att fira, och det får han såklart bestämma själv. 
 
Denna vecka har varit ganska jobbig, jag har fått ondare foglossning, kanske för att bebisen trängt ner sig mer ? 
Sen sover jag verkligen näst intill inget, och mellan 21.00-05.00 var jag uppe och kissade 6 ggr. 
Sen att jag knappt inte kan andas hur jag än ligger, jätte konstig. 
Nu får han faktiskt ta och komma.. ;) 
 
Alla säger att man ska vila nu i slutet, men det är omöjligt, för hur tråkigt är det att bara vänta ? 
Ska faktiskt tvätta alla fönster idag tänkte jag.. Vi flyttar den 26/27 april och jag kommer förmodligen inte kunna hjälpa till så mycket då för förhoppningsvis har våran bebis kommit och oavsätt så kommer nog kroppen vara ganska så slut vilken den redan är.. Men jag har ändå lite energi och då kan jag göra lite nytta. 
Men om jag tvättar fönstren nu så ska jag väl inte behöva göra det igen innan vi flyttar ? 
Ska vara fint idag och imorn så tänkte passa på för helgen ska inte bjuda på lika fint väder. 
 
Ne ni, en maskin med tvätt ska jag slänga in så den blir tom, dammsuga, skura då älsk fixa korken :P 
Och plocka i och ur diskmaskin innan barnen kommer hem. 
Sen när de är hemma så vill väl de vara ute och då passar det perfekt att tvätta fönstren. 
 
 
Önskar er en jätte fin dag.. :) 
 
Hittade denna. Tagen i april 2008, höggravid med Elise i magen :P 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0