Äntligen april :)

Nu är skoltiden slut för detta år och jag ska nu bara vänta och vänta och bona här hemma tills bebis bestämmer sig för att titta ut :)
Barnen är på dagis och nu är det 4 dagar i veckan 09-12.45 som gäller..
Känns faktiskt lite jobbigt också då jag är så himla trött på dagarna och visa dagar kräver barnen extremt mycket stimulans och det är varken vad jag orkar eller kan just nu.. Men jag hoppas lilleman tittar ut snart så att jag får må bättre och få ork och smidighet tillbaka :)
Äntligen april SOM vi har väntat på denna månad :)
Känns som jag är så inställd på att han kommer komma nästa vecka men att jag garanterat kommer gå över :P
Skulle vara gör häftigt om han kom 7:e april då både Elise och Milian är födda den 7:e :)
Samtidigt vorre det skönt om han kom snart så man han njuta lite innan man ska börja flytta för det känns som det lägger en tyngd på än med och att man inte ska kunna njuta tillräckligt..
För det vill jag verkligen kunna göra nu sista gången. Vi flyttar förmodligen sista helgen denna månad.

Ska plocka lite innan barnen ska hämtas och försöka vila, men svårt att komma till ro när de är där så kort tid.
Sen när jag hämtat barnen ska vi hämta min farmor så ska jag hjälpa henne färga håret och sen vid 15.00 ska jag till barnmorskan och kolla så bebis växt, annars blir det tillväxtultraljud.
Men känns som om magen har blivit större, men ja det är ju var jag känner hela tiden :P

Men önskar er en jätte fin dag :)
Uppdaterar jag efter jag varit hos barnmorskan :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0