Beräknad födsel

Glad Påsk alla :) Vilket väder påsken tar med sig då :) Det är ju så här det ska vara..
 
Idag var lilleman beräknad att titta ut.. Turen hade vi som fick honom tidigare <3
 
Här har vi firat påsk både igår och idag.. Så nu har alla fått hälsat på det nya lilla miraklet i familjen :) 
 
Idag var vi hos svärmor och fick påskmat.. Barnen fick massa påskägg, tre var för att vara exakt :P Sen fick dom ett igår av sin mormor och ett av oss idag så sammanlagt fem påskägg. Lite överdriver kanske ;) Så nu har de godis för ett par veckor framåt... Har packat ner alla utan ett faktiskt. 
 
Tillomed lilleman fick påskägg, men den innehöll behövligare saker som kläder :) Det kan man inte få för mycket utav iallafall de i större storlekar.. Eftersom jag bunkrade upp med stl 56 så är ju det på tok för stort för våran lilla bebis.. Fyra bodis köpte jag i stl 50 och det är för stort och då trodde jag när jag var gravid att det skulle räcka och att han skulle växa ur det på en vecka eller så :P .. Fick även en del i stl 50 men de var mer som stl 56 så de kommer dröja.. Mycket vika upp ärmar och ben nu iallafall :) 
 
Han är så liten och jag kan inte få nog av att kolla på honom.. Och så snäll är han med :) Han höjer bara rösten när han vill ha mat innan jag hunnit dit med tutten ;) 
En riktig bajsmaskin är han också.. Amningen har kommit igång ganska bra, ena bröstet har varit krångligt med förhårdnader.
 
Henke köpte bröstpump idag så efter det har det inte gjort lika ont, skönt.. 
 
De stora kollar på frost och minstingen sover. Jag ska duscha och sen äre sängen för barnen.
 
Önskar er en fortsatt fin påsk och helg.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0