En snäppet brunare jag

Piggare idag, kanske för att jag fått varit iväg på lite skön behandling, samt att vädret tilltalar en lite mera.. 
 
Lite brunare är jag nu iallafall :) Även om jag ångrar att jag inte tog den brunaste, men det får bli nästa gång..
Vågade inte på den IFALL den var på tok för mörk men jag ser nu att det hade absolut funkat på bleka mig. 
 
Ska snart göra mig i ordning, luktar illa gör jag pga solduschen :P Men fick inte duscha på ett par timmar, så bara härda. 
Hämta barnen om inte allt för länge och sen ska vi till åtorp och hälsa på bästa Josefine m.familj. 
Elise sa imorse. Åh vad det pirrar i magen på mig :P Hon har inte träffat dom på jätte länge och hon älskar dom verkligen så hon var så taggad......och nervös ;) 
Blir ett par timmar där och sen hem och laga mat och sen är det ju kvällen igen.. 
Så denna dag kommer nog gå fort.. :) 
 
Jag vill ha ny vecka, för att komma steget närmre förlossningen :) Känns som iallafall idag att jag kan släppa det hela med att hoppas, utan han kommer när han kommer.. Men går jag över ja då kommer nog jag bli galen :P 
Men satsar på nästa vecka ;) Det är iallafall inte länge kvar nu, som vi längtar :) 
 
Men jag önskar er en fin dag.. :) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0