Före och efter

Bad Elise att knäppa en efterbild innan dagis förut.. Men man ser ingen skillnad så det skippas..
Tycker jag är lika blek nu som innan efter att jag duschade igår.. Lite besviken faktiskt..
Tur det inte var ens egna pengar som rök utan ett presentkort ;) 
 
Knappt inte sovit något inatt.. Milian vaknade fyra gånger, det var länge sen, och han hade drömt och så ville han sova hos oss, kissa och ja allt möjligt.. Men vid 04.00 somnade om ordentligt och kom sen in till oss strax efter 06.00 och låg och babbla.. 
Inatt blev det bara toa för min del 2 gånger faktiskt, men min rygg gör ont och jag har mycket i tankarna nu så det blir inte mycket sömn.. 
 
Henke tror bebis kommer imorgon :P Jag tror den 18:e av någon anledning. Eller så vill han jävlas ;) 
8 dagar kvar idag till beräknat iallafall.. 
 
Jag ska faktiskt försöka nu att lägga mig en stund så jag orkar med lite kväll.. Skulle behöva dammsugas och skuras här hemma.. Men hela helgen är vi ju lediga allihoppa så hinns väl även då.. 
Men skönt att ha det gjort kanske innan helgen intas.. Får se om jag orkar sen.. 
 
Bjuder på dessa två.. 
 
En stolt Elise provsatt Katana :) Hon åkte även fyrhuling, men eftersom blogg.se tydligen är hel dum iallafall emot mig så går det oftast bara ladda upp en bild eller ingen.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0