Förlossning

Lite tid över så varför inte skriva lite ;)) 
 
Efter jag hämtade barnen åkte vi och hälsade på Belinda och William.. Tiden går så fort, vad stor han börjar bli :)
Han var väldigt nöjd idag i Milians famn :) Stolta båda två över sin kusin. 
Sen var det hem för att äta lite mellis. 
 
Har tvättat tre maskiner tvätt iallafall OCH det finns fortfarande kvar i tvättkorgen, men det är 4 plagg och det känns ganska onödigt att tvätta det så får ta det sista imorgon, för ikväll slängs det alltid i tvätt i tvättkorgen innan dusch :) 
 
Barnen är ute och leker med grannbarnen och jag har försökt plocka isär studsmattan ute, men det var ju vara att glömma, svag, andfådd och inget tålamod :P Så det sket sig.
 
Ska snart börja med maten, känner mig inte ett dugg hungrig då magen känns redan sprickfärdig och sen har jag halsbränna.. Som jag hade inatt, just det, fyfan rent ut sagt vad hemsk den var, speciellt om jag låg på högersida. Jag gick upp 2 gånger och drack fil men det hjälpte bara en kort stund. 
Denna halsbränna är inte att leka med, den är hemsk.. 
 
Sen läste jag precis en förlossnings berättelse och jag fick tårar i ögonen.. Tänk om man kunde få uppleva just den stunden om och om igen.. Den är magisk och går inte att beskriva med ord. 
Jag älskar stunden man vet att snart, snart får jag träffa mitt barn.. Och när man får upp sitt barn man bärt på i 9 månader och kämpat med att få ut och sen sin bästa vän/sambo/kille gråta av lycka att, älskling detta gjorde du bra/vi gjorde det bra :) Alltså ojojoj det går inte att beskriva.
Även om man känner att man njuter till tusen när man fått sitt barn så känns det ändå dagarna efter att vafasen jag skulle njutit mer. Men jag tror inte det går.. Så häftig och underbart :) 
Jag längtar galet mycket och jag hoppas denna förlossning kommer gå lika bra som med mina andra två :) 
Men det känns som om detta kommer bli något HELT annat :) Blir spännande iallafall.. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0