Inte dåligt inte

På 5 dagar har magen växt 1 cm, det var inte dåligt de :P 
Så visst det ser lovande ut :) Men jag tycker magen kan låta bli att växa mer nu.. :P 
Känner mig sprickfärdig redan.. 
 
Men nu börjar oron igen, men det är väl för man närmar sig.. Tänk om det är en stor bebis i magen ? :P 
Ja menar jag har googlat och det finns de som har 33 cm i vecka 40 och fått en bebis på över 4 kg och 55 cm så vafasen, visst får det plats en sådan i min med då väl ? 
 
Ska försöka ta det lugn och inte tänka så mycket.. 
 
Nästa besök är om 2 veckor men jag hoppas jag fått min lilla skrutt innan så slipper vi det :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0