Kom ut nu

Igår var en riktig slö dag, jag mådde inte hundra och hade feber, blev bättre framåt eftermiddagen då jag proppat i mig alvedon. 
Fick lite besök av mamma och hennes gubbe med hundvalp och så kom Syrran, William och Fredrik, kände mig dock inte så social.. Men vi satt ute och njöt i solen medans barnen lekte med alla andra grannbarnen och med voffsen.
 
Älsk kom hem lite tidigare vilket var skönt. Sen kom barnens farmor Marie, Juha och Filip en sväng.. Åt mat och så var det kvällen och en del mys framför tv:n. 
 
Sovmorgon idag med till 07.40 eller jag var vaken, men fick ligga iallafall tills dess att Milian behaga sig komma in och mysa.. 
Gick in för att väcka de andra två vid 09.00, älsk låg dock vaken och knappa på telefonen men Elise fick vi gosa igång :P 
 
Idag mår jag bättre, lite halvslö, men det kanske inte är så konstigt heller.. Längtar så galet mycket nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. 
Kan nästan säga att jag blir ledsen av att kolla på bebisgrejerna här hemma :P Haha jag längtar bara ännu mer och vill börja använda det nu nu nu :) 
Men han kan hålla sig inne till helgen för på torsdag har jag bokat tid för kropps/ansikts peeling och soldusch.
Galet att göra som gravid, men jag känner mig så ful och grå så det ska bli skönt :) Om han inte behagar komma innan :) Men det tror jag knappast, han kommer nog vara kvar tills efter beräknad födsel.
 
Annars blir det lugnt idag, barnen leker med grannflickan och jag gjorde rent de två sista fönstren nyss.
Så bara hoppas de håller sig rena tills vi flyttar.
 
Men men önskar er en fin lördag.. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0