Magknip :(

I två dagar nu har snutten haft magknip, men endast på dagen, nätterna sover han jätte bra.. 
Men det är jobbigt ändå, för det är bara jag som duger och det ska gärna gå runt och bäras vilket är väldigt jobbigt och påfrestande just nu när vi är mitt uppe i flytt och jag inte kan hjälpa till något..
 
Känner enorm press, ångest och stress över det hela.. Imorgon går flyttlasset och det är så mycket jag vill göra och hjälpa till med, men just nu står jag handfallen hos min minsta älskling.. 
Otroligt jobbigt att se honom ha ont :( 
Har läst lite om pysventiler och tänker köpa det imorgon och prova.. 
Undviker redan allt som ev. kan ge honom magknip med. Bajsar gör han men inte alls så mycket som han tidigare gjort, rapar är han duktig på, men det tycks inte hjälpa, pruttar gör han heller inte längre. 
 
Nu sover han iallafall, runt denna tid brukar hans kropp komma mer till ro och man kan lägga ifrån sig honom och han kan ligga själv och sova.. MEN nu har jag ingen ork till att göra något fast jag kanske skulle behöva. Men jag känner mig helt slutkörd i kroppen.. 
 
Barnen är hos Marie och Henke är i hällefors och hämtar briketter.. Egentligen kanske jag skulle passa på att sova en stund nu, men kroppen kan inte riktigt komma till ro just nu utan blir mest bara sitta och vila och slappna av innan Levi vaknar och vill ha mat..
 
Hoppas ni alla mår bra, ska bli otroligt skönt när allt är gjort iallafall och man kan börja bona in sig på nya stället. 
 
Önskar er en fin dag.. 
 
 
Så Himla Älskad <3
 
 
 


Kommentarer
Maria

Hej! Jobbigt för han att ha ont i magen . Har du provat droppar tror de heter miniform? När Malin hade ont så bar jag henne liggandes med magen neråt i famnen, typ att man vagga henne fast åt fel håll, så man har sin arm mot magen på honom, tror ändå att du provat det 😊 men det är mitt förslag😉kram dropparna finns på Apoteket

Svar: Har inte köpt ngt än utan tänkte försöka vänta lite till... Han har blivit lite bättre faktiskt :)
Jo har provat bära honom så då Elise älskade de men inte denna lilla man :P Gärna på mage emot bröstet de gillar han :)

Ljuvligabarn

2014-04-25 @ 21:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ljuvligabarn.blogg.se

En härlig och go mamma på 25 å med tre små kottar här hemma.. Följ min vardag :)

RSS 2.0